2012. február 11., szombat

Sztárfotók Pötyiről

Nakéremszépen, a tömeg nyomásának eleget téve, meg amúgy is unatkozom, mert a zuram már megint szörfözni van, íme az eddig rendelkezésre álló bizonyító erejű fotográfiák.
Méééég mielőtt ezeket bemutatnám, néhány fontos észrevételt tennék ezzel a babavárás dologgal kapcsolatban. Mivel nem sok ilyen bejegyzés lesz, gondoltam legyen ilyen all in one.
  • bizony megkezdődött az időszak, amikor hetekben számolunk, ez nem tudom, meddig fog tartani, de szerintem minden kívülálló számára totálisan követhetetlen. Néha a belülállók számára is, például mikor a szülésznő közli,hogy nem is annyi az annyi, mert nagyobb a kölök és mindent számolunk újra. What??? 
  • most épp júli 13 a hivatalos dátum, de szeretném megnyugtatni Hangát, nem vesszük el a szülinapját, addigra már túl leszünk a születés dolgon. Bölcs anyai megérzés, uff.
  • aki terhes-ruhákban csinosnak mégakár szexinek is tudta/tudja magát érezni az hazudik, avagy árulja el, hogyan csinálja
  • Nem tudjuk a nemét, de szeretnénk. Február 28, D-day
  • a képek közlésére majd kitalálok vmi formát, nem hiszem, hogy mindig poszt lesz belőle, mert szerintem ahhoz nem lesz kedvem 
Hátíme:




















15.hét (vagy 16 :) )




















17.hét (esetleg 18 )

Folytatása következik...

14 megjegyzés:

  1. miről beszélsz?!? kismamának is csini vagy! : )
    azt hittem, pöttyről lesz kép, de ez rólad van :-P

    na, de, a lényeg, nyugodj meg, az első gyerekek nem sietnek feladni a luxus albérletüket, úgyhogy én inkább arra tippelnék, h később bújik majd ki, mint amit a dokik gondolnak : )))))
    de ha július 13. lesz, annak én csak örülök, mert meg bírom jegyezni : ))))))

    szóval, hajrá, hajrá, növeszd csak a pocakod!!!!
    nemsokára be kell újítanod egy olyan gumis terhesnacit (itt jegyzem meg dzné kartársnőnek, h még nem jelentkezett, h vissza szeretné szolgáltatni a terhescuccokat, ejnye-bejnye....), ha még nem szereztél volna be. az az igazi, abban aztán nem nyom a gomb se, lehet nyugodtan lazulni : )))

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy Anta, hogy azt gondolod, ez még rendes farmer... :) :) Már rég nem kínzom magam olyasmivel.
    Amúgy a júli 13-nak én is nagyon bírnék örülni, de nem nagyon bízom benne.

    VálaszTörlés
  3. Elfogultság okán asszem ki vagyok zárva a kommentelésből, de azért mégis: fantasztikus, nagyon, igen,igen!!

    VálaszTörlés
  4. Anta, már hívtam többször a zuradat, hogy mikor ebédeljünk együtt, hogy visszadjam a szajrét. Őt kúrogasd :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csini kismami vagy, az erre vonatkozo kerdest nem is ertem :)
    A heteket meg szamolgassatok csak turelmesen, mert az bizony szules utan is folytatodik egy ideig - elso gyereknel akar tobb honapig is, a masodiknal en kb 4nel vesztettem el a fonalat :))))
    Ja es kivancsian varom a februar 28at!

    VálaszTörlés
  6. dzé, nem mondod?!? hát, ez ilyen fajta, nem ér rá semmire, borzasztó... hogy mit csináljak vele?!?! : ))))

    mariann, jééé, nekem is így volt, hangánál még én is folyton hetekben számoltam, kolosnál meg az volt, h hopp, már 3 hónapos? : ) és azóta is csak repül az idő. nincs itt idő hetekben számolni, mikor hónapok repülnek seperc alatt : ))) vagy inkább : (((

    VálaszTörlés
  7. de a lényeg, professora vera, h frankón sima farmernek látszódik : ), de már nemsokára úgysem lehet letagadni : ))). tanítványok már tudják?
    mi lesz így a hírhedt portugál vízibalettes kislányokkal?!? : )

    VálaszTörlés
  8. Csak hogy nehogy félreértsd a blogod népszerűségmérőit:

    Ezekre a bejegyzésekre nem azért érkezik 5x annyi komment, mert jobbak, mint a szörfös bejegyzések. Hanem azért, mert a célcsoportjuk más, és olyanokból áll, akik szeretik kommentelni kifejezetten ezt a témát.

    Ha nem hiszed, akkor számold meg a smiley-k számát a fenti bejegyzésekben...
    És csekkold a Google Analyticset.

    tudom, tudom... 50 fekvőtámasz.

    puszi
    Zsombi

    :) :) :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Zsombi!

    Elképzelem a fejed, ahogy végigolvastad a kommenteket, és egyre hangosabban és lassabban mondtad, hogy "TE JÓ ÉG". Közben azon gondolkodtál, hogyan add tudtomra, hogy bármit csak ezt ne, anélkül, hogy meg ne sérts (mondjuk ez nem sikerült, de mindegy ;) ).
    Szóval egészen a kommented elolvasásáig semmiféle rendszert nem akartam csinálni ebből, mert szerintem sem érdekes ez mások számára annyira, mint pl a szörfözéssel eltöltött napok száma. Ámde, mostmár világosan látom, mit kell tennem és köszönöm neked, hogy felhívtad erre a figyelmemet!
    Arra meg mit mondak, hogy a pasik nem képesek kifejezni gondolataikat és érzéseiket írásban? Tudod, az ősi maja mondás szerint: Tell me something i dont know!

    Még csak annyit akartam, hogy kedvellek, barátilag és képzeld, a Pötty négyszer rúgott a Pocakomban,amíg ezt írtam neked. Szerintem tök jó haverok lesztek!!!! :)))))

    puszi-puszi

    VálaszTörlés
  10. "...a pasik nem képesek kifejezni gondolataikat és érzéseiket írásban?" Ez arra utal, hogy a pasik az ú.n. "szavak" használatával érzékeltetik az érzéseiket és gondolataikat, nem a sokkal fejlettebb smiley-jelrendszerrel? o.O (^o^) XOXOXO <3 :))))?

    VálaszTörlés
  11. Mint sikertelen és terméketlen író, tiltakoznom kell a férfiak nevében. Igenis kifejezem írásban az érzéseimet. Mondjuk máshogy meg nem, de hát a világegyetem egyensúlya, meg faszom.

    VálaszTörlés
  12. Ha mást nem is, azt biztos sikerült elérnem, hogy a pasik is elkezdték kommentelni ezt a bejegyzést

    :)

    Az, hogy én és Pötty országos barik leszünk, az nem is lehet kérdés.

    My middle name is: Fun Uncle Zsombi

    VálaszTörlés
  13. Tehát a teljes neved ezek szerint Vasvári Fun Uncle Zsombi Zsombi??? Fura név... (persze ha ez az angol írásmód szerinti középső neved, akkor Zsombi Fun Uncle Zsombi Vasvari, hmmm, ez sem sokkal jobb) :--o D xxxx

    VálaszTörlés
  14. Bandi, tudod....

    50 fekvőtámasz
    Vagy küldök egy pókos képet...

    :) :) :)

    VálaszTörlés