2012. szeptember 2., vasárnap

112

Egész nyáron áll a bál!!

Szóval, a nyár folyamán szombatonként egy közeli kis krimóból hajnalig szól(t) a lakodalmas dínom-dánom, ami egy lakópark közelében hogyismonnyam nem túl fair, pláne hogy erre nem kaphattak engedélyt az hóóóótzihher. Gyűlt bennem a feszkó emiatt, és tegnap ráraktak egy lapáttal, elképesztően hangosan ment a tündö-tümdöm. Elpattant az a bizonyos utolsó is, és azt mondtam, jó ennyi volt, elérkezett ez a korszak is (úgy látom mostanság szeretek korszakokban gondolkodni, hmmm, egy kis önreflexió, bocs, majd felhívom a pszichológusom), szóval az a korszak, amikor végre nem rám hívják a rendőröket, hanem én hívom másokra. Juhhhúúúú. Viszont amikor a személyim eltűnt és felkerestem ezügyben a közeli őrsöt, beláttam hogy nem tudom magam megértetni, pláne nem angolul... Ennek megfelelően gondoltam felhívom a 112-őt és nem leszek hajlandó belekezdeni, hogy kicsit is beszélek portugálul, hanem addig pofázok, míg sikerül majd küldeniük valami eukonform biztosurat, aki felméri hogy zaj van és megteszi a szükséges lépéseket.

No fel is hívtam a 112-őt nagy felindulásomban, akkor jött a meglepi... Csörög, csörög, csörög... semmi. Megpróbáltam mégegyszer... semmi. Majd 10 percen belül úgy 3szor, semmi... Hhhmmmm, bevallom ez kicsit meglepett, plusz el is szomorított. Le is vontam az adekvát következtetést:

Kedveseim, ha netán egyszer 4-5 bevadult rabló döngeti és feszíti fel az ajtótokat vasrudakkal, amíg ti a szobában ültök, higgadtan álljatok szépen fel, fáradjatok ki a konyhába, pukkantsátok fel a 20 éve őrizgetett Don Perignont, és igyátok meg húzóra, higyjétek el sokkal több értelme van, mint az utolsó percekben a 112-t hívogatni...

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jó! Mikor? Itt vagy a Repsol kútnál, lemenjek érted??? :))

      Törlés
  2. Bandi, nálam is idén jött el az a pillanat, amikor először akartam rendőrt hívni bulizókra... És én is pont ugyanilyen öregnek éreztem magam ettől :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, furcsa érzés is... :) De sajnos nem nem mehetek le a krimóba magyarul elküldeni őket az anyjukba, hogy hogy képzelik, meg persze nem is akarok, mert egy öreg szar vagyok... :))) De az, hogy a 112 nem veszi fel és vissza sem hív, hogy ja jónapot kívánok és mi vót tegnap, túlélte? az azért még mindig sokkol. Vagy ez nem olyan, mint a 911, csak én képzeltem olyannak??

    VálaszTörlés
  4. Pár hasznos info a következő bulihoz :)
    Oporto:
    PSP / Oporto Metropolitan Police Command: Tel: 22 209 20 00
    Esquadra de Turismo / Oporto Tourism Police Station: Tel: 22 20818 33
    GNR / BT- Brigada de Trânsito / Traffic Brigade: Tel: 22 339 96 00
    --------------------------
    Polícia Municipal
    Address:
    13, Rua Treze do Bairro Rainha D. Leonor, Porto, Portugal
    Telephone:
    00351 226 198260

    VálaszTörlés
  5. Te tényleg rendőröket hívtál a bulizókra? de utáltad a mai magad 10 évvel ezelőtt...
    Komolyan nem hiszem el :) :) :)

    Mindennek vége.

    Szőllő Papa is elesett.
    A Balatoni Vitorlás Szakosztály saját halottjának tekinti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképp nem estem el, mert nem tudtam felhívni őket... :))

      Törlés
  6. BOTTTTRÁÁNY! benyuggerolódtál na! :DD

    VálaszTörlés