2012. június 9., szombat

Narancs

Amit már jó régóta meg akartam írni az az, hogy IMÁDOM azt hogy itt úton-útfélen naracsfákat látunk. Régebben megfogalmaztam már azt, hogy ha pálmafát látok, akkor nincs baj és boldog vagyok, na ehhez hasonló a narancsfa is. Teljesen hihetetlen, hogy csak úgy ott van mondjuk egy sugárút mellett, vagy kis középköri városok falain belül. Ez iszonyú jó trópusi érzést ad. Guimaraesben szakítottam is róla egyet, még nem volt teljesen megérve, de így is csúcsszuper érzés volt frissen megenni. Pálma és narancsfák for prezident!!!!




2 megjegyzés:

  1. Wooohooo!!! SzőllőPapppaaaa! Hát micsoda forma vagy! Bevettél valami spurit, hogy ilyen termékeny lettél, vagy más volt a múzsa? Mind esetre király, ez a narancsfás fíling eléggé átjött!

    VálaszTörlés
  2. Itt vegetáltam, azt már tartoztam ezekkel. Igazából a slow-ból nasiztam be rendesen.

    VálaszTörlés