2013. október 30., szerda

Októberi egyveleg és egyben kelet-kirgiz újév

No ismét egy borzasztó bejegyzés következik, ami annak köszönhető, hogy sok dolgot meg szerettünk volna már osztani, csak lusták voltunk, így gyűltek gyűltek a posztmorzsák és egyszer csak blogra kellet őket vetni. No ez van most, így kvázi egy full októberi backup érkezik... Bocs.

No mi is volt, először is BT-t jó piaristához méltóan elküldtem a borbélyhoz... Meglepően jól viselte, ült a kis pszichedelikus katica-motorján és Tom&Jerry-t nézett... Persze alig mertünk vágatni a hajából, hogy nehogy a kis csigái eltűnjenek, ennek megfelelően mostanra kb. ugyanakkora a haja... No sebaj.


Aztán megérkeztek Valiék. Volt kaja, mozi, koktélozás, romantikus vacsi, szóval egy hét fiatalos örömök. Szegényeknek kb. 2 napjuk volt, amikor nem volt monszun, mondjuk azt ki is használtuk.

 
Én a 12-13-dikai 7végén leugrottam Peniche-be, hogy elcsípjek pár futamot a szörf-vb-ből. Pechemre mindkét nap pihenőnap volt, így egyetlen pro arcot láttam szörfözni (Mick Fanning) közelről, persze az is durva volt. Sokat azért nem csüggedtem, szörföztem mindkét nap vagy 3 órát, amilyet nem csináltam már vagy két éve, meg is viselte a kis nyugdíjas szervezetem. Maradt időm kirándulásra is, így végre jól bejártam a félszigetet és a környező Baleal régiót, és meg kellett állapítanom, hogy Peniche nagyon szép!! Voltunk már itt párszor, fura hogy mindezt még soha nem láttuk.


A nyugati szélén igazi zord holdbéli viszonyok vannak, óceánanya szünet nélkül ostromolja a meredek sziklafalat, igen látványos. Sajnos csak mobilos fotók készültek, azért kipakoltam őket albumba:
Peniche ASP 2013

Időközben Bálint bepörgött és úgy rohan a kis járgányával, hogy alig tudjuk utolérni, elbűvölő ahogy szedi a kis lábait:


Októberben szinte mindennap esett, amikor nem, akkor azért nagyon szép volt:

A botanikus kertben

 Böszmegállóból 1

  Böszmegállóból 2

Vasárnap megejtettük Bálint életének második, külvilági életének első állatkertezését a Gaia-i parkban. Kicsit meg volt szeppenve előtte, mert hosszan vezettük fel a dolgot, de aztán nagyon élvezte és büszkén utánozta azoknak az állatoknak a hangját, amiket a könyveiből már megismert.


 A végére annyira felbátorodott, hogy valami földikutyafélét meg is etetett fűvel (ami nála szinte már a rettenthetetlenség kategóriájába tartozik, ha figyelembe vesszük hogy pl. fűre még cipőben sem ment rá hónapokig...) Bizony ám, ilyen kis ügyes:


 

Végül hétvégén óraátállítás is volt, de vszg kevesebben tudják, hogy kelet-kirgiz újév is, meg is tettem az újévi fogadalmam: igyekszem majd sűrűbben frissíteni a blogot, olyannyira, hogyha vmi említésre méltó történik, akkor azt próbálom kvázi azonnal posztolni, hogy kicsit visszanyerje a blogunk az eredeti koncepcióját... Persze ez is csak egy a fogadalmak közül, meglátjuk...


Végül végül egy fotó a hétfői szörfről, talán hallottátok, hogy óriási hullámok voltak errefelé (Nazaré), no hát természetesen én is deszkát ragadtam és kieveztem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése