2013. május 16., csütörtök

A kínai bolt-saga folytatódik

Össze vagyok zavarodva.
Vettünk egy labdát Bálintnak egy kínaiban (nyugi, Bandi hevesen tiltakozott a dolog ellen) és hazaérve észrevettük, hogy "Made in Spain". Mondjuk, ezt még fel tudtam dolgozni, hiszen valamirevaló portugál úgysem árul/vesz spanyol terméket. Kivéve persze az El Corte Ingles-ben, mert az valahogy menő.

Nade! Vettem egy konyharuhát is, és mit látok rajta: "Made in Portugal".
A világban semmi sincs már a helyén, én mondom!

Már azt csak halkan teszem hozzá, hogy mindkét termék működik is egyelőre. Pedig a labda becsületesen használva van ám!

Mivel ez egy iszonyatosan izgalmas bejegyzés lett, feldobom egy mindenki számára nagyon érdekes, újabb babás fotóval.

majd akkor adhatod rám a tiszta pelenkát, ha befejeztem a pelenkázó közepére pisilést, majd akkor

3 megjegyzés:

  1. Egyértelmű a konklúzió: csakis azért működnek még ezek a termékek, mert nem orizsinál, kici ötszá-na' ezeötszá termékekről van szó.

    VálaszTörlés
  2. Ez a gyerek egy angyal, látszik a fürtjein is, tuti nem csinál ilyet. Úgyhogy nincs más megoldás: te pisiltél a pelenkázóasztalra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pisilés közben nem tudok fényképezni, úgyhogy TE pisiltél a pelenkázóasztalra!

      Törlés