2013. március 7., csütörtök

Name of the game: etetés

Igazából már több mint egy hónapja tart az etetés nevű játszma. Azóta a mosószerünknek újfajta kihívásokkal kell megküzdenie, ha értitek, hogy mondom.
Minden rendben zajlik, nyugodjon meg az olvasó.
Igen, még cicizik is. Ha ez nem lenne, akkor ez a bejegyzés a Vera és a Bacardi címet viselné. (Bár múltkor megittam egy negyed pohár bort és becsíptem tőle bizony! Az uram mondta is, hogy majd annak idején a második long island kirendelése előtt leszek szíves várni egy csöppet. Új kalandok várnak rám, juhúúj)

Előtte. kezében azzal az érdekes játékkal, amit anya valamiért mindig a lábára húz.

Közben. A védőfelszerelést egy fokkal komolyabbra vettük azóta.

Utána. Éééénnn?? Én jó voltam, végig!


1 megjegyzés:

  1. Míg anya nem figyel, a zoknit beletunkolni a főzelékbe? Nagy, ártatlan szemekkel pofán köpni apát? Büszke vagyok a kölyökre.

    VálaszTörlés