2012. április 24., kedd

Pöttyös élmények

Avagyis olyan dologok amelyek azért történnek meg velünk/velem, mert Pötty egyre inkább érkezget, napról napra, szemlátomást.

1) Kismama újság
Ugye nekem iszonyúan nehéz,mivel itt, a külföldön nem veszek ilyen újságokat, mert gondolom, nem érteném. Ezért egy kicsit vártam is, hogy otthon lássak egy ilyet. Persze mindig ügyesen elfelejtettem megvenni, NADE a nagyon kedves szomszédnénink a visszautazásom előtti pillanatban adott nekem egyet. Dejó lesz a repülön, gondoltam.
Hát el is kezdtem ügyesen olvasgatni, gyorsan. És még gyorsabban rá is jöttem, hogy ez bizony nem olyan, mint amikor az ember egy igényes esküvői magazint olvas. Ez bizony szar. És aki látott már ilyet az segítsen már megtippelni, hogy a célközönség mégis milyen iskolai végzettséggel rendelkezhet illetve a Blikk olvasása mellett hogyan marad ideje erre is.
A legdurvább viszont nem ez volt, hanem hogy a sok isteni sugallatt, életemlegszebb9hónapja és gyermekszépségvereseny között egyszercsak ott volt egy ilyen "elrettentő példa" szerű cikk is. Képzeljük el, hogy a Lakáskultúra 28. oldalán egyszercsak megpillantjuk a "Kinyír-lak" c. írást. "Minden tökéletesen indult, és nagyon boldogok voltunk, ám amikor végre kész lett a meseszép otthonunk és áthívtuk a szüleinket, hogy nézzék meg, észrevettünk egy repedést a falon és ránk omlott az egész ház. Lehet, hogy ki tudtunk volna menekülni, ha ügyesebbek vagyunk, de ezt már sosem tudjuk meg. Sajnos nem haltunk meg azonnal, csak 98 órányi fuldoklás után. Először azt hittük, Bodri a kiskutyánk megmenekül,de sajnos ő sem. Hát gondoltam megosztom ezt veletek, mert amikor tervezgettük a házunkat, akkor én is csak fantaszikus, boldog történetekkel találkoztam, és gondoltam, tudnotok kell, hogy ilyen is van."
A szerkesztővel szeretnék beszélni! Küldjétek el a címét!

2) Felkészítő
Na, megmondom, hogyan van ez itt, minálunk. Mivel én állami kórházban fogok szülni, gyakorlatilag még semmiért nem fizettem semmit. Pedig itt aztán van mindenféle vizsgálat, down szűrés az alap, meg fullos vérvizsgálat egy külön laborban, minden szépen ingyen. Ennek megfelelően a szülés- felkészítő is. Amire jól fel is jelentkeztünk és vártuk, hogy kiderüljön, hogy mi lesz, mert nyilván megérteni nem sikerült. :)
Asszem most tartunk ott, hogy látjuk a dolog menetét. Aszongya: 3 elméleti oktatás. Előadóteremben szépen, ppt prezentációval, játékbabával, minden amit akarsz. Jegyzetelni nem kell, mert a lényeget persze megkapod kinyomtatva. Ami duplán király, hiszen így le tudjuk fordítani itthon. Például az megtrükközte a dolgokat, amíg rájöttünk, hogy a "mama" mellet is jelent. Képzeljük el az átlag férfi beszélgetéseket...
És a 28.héttől gyakorlati oktatás, hetente, VÉGIG. Szóval tegnap voltunk az elsőn.
Hát én nem tudtam elképzelni, hogy ennyi héten keresztül mi lesz, de miután 45 percig nézegettük a medence csontozatát és őszintén lenyűgözte a kedves társaimat a látvány és volt aki fordítva fogta a cuccot és kérdezték, hogy hol van itt a gyerek, na ezek után sokkal világosabb lett minden. Így talán még portugálul is fogom tudni követni az eseményeket.
Aztán hipp-hopp (másfél óra) egy óriási labdán találtam magamat, rugózva és érzékelve a frissent megismert csontozatom elhelyezkedését. Bááááámulatos.
Amúgy tök profi az egész, kb úgy néz ki mint egy jóga stúdió, matracokkal, meg minden, és a kedves nővérke még zenét is szolgáltatott nekünk a rugózáshoz.
Nem, még nem kaptam röhögőgörcsöt. De ez egy folytatásos történet, ne aggódjatok!
Igen, természetesen mindezt a büszke apával, hiszen a mondás szerint ő fogja levezetni a szülést. Én ezzel egyet is értek, nehogymá mindent én csináljak!

3) Na, aki idáig eljutott az megérdemel egy fotót! Tátááááám, röpül az idő



















29. hét
















a várandósság csupa móka és kacagás, de-de tényleg

Olyan sokat írtam, hogy legközelebb csak a szülés részletes és pontos beszámolójával jelentkezem! ha-ha-ha

1 megjegyzés: