2011. november 2., szerda

A tökéletes hétvége (ATH)

Ripcurl Pro Portugal, Peniche okt 15-16.
Ez a bejegyzés azért született meg ennyire nehezen, mert szárazon leírva az eseményeket nehéz átadni, hogy mennyire iszonyú jó volt az egész, ahhoz, hogy élményt tudjak átadni meg kéne tudni írni.
Úgyhogy most a kettő kombinációját próbálom.

Peniche 260 km-re van tőlünk. Már jó előre foglaltunk szállást szombatra (éljen a GeekCo Hostel!). Szombat délelőtt érkeztünk meg és mivel aznap sok esemény nem volt a versenyen -ez gyakran előfordul, ugyanis ha nincs hullám, nem indítják a vesenyt, így közel sem volt biztos, hogy egyáltalán látunk profi szörfösöket, in action-, a hivatalos versenyhelyszíntől kicsit arébb átadtuk magunkat a szörfözés örömének. Hullám az nem nagyon volt, viszony gyönyörű napsütés, és kristálytiszta víz az igen.(ATH összetevők nr1) Szóval muszáj volt Cár új ruháját végre vízbe mártani (lsd fotók) és mondhatom nagyon jól bírta! Hurrá!
Este pedig sikerült néhány koktélt is elfogyasztanunk egy bárban ahol természetesen szörf ment a tv-ben. (ATH összetevők nr2) Újdonság az volt, hogy kipróbáltam a Daiquirit. Hát ez egy vicces ital. Letisztult. Képzeljétek, csak Bacardi van benne! Viszont annyira kínosan nőies pohárban adták, hogy nem bírtam belőle egynél többet kérni.
Vasárnap reggel a szörf-hostel teljes csapata azon imátkozott, hogy legyen valami látványosság aznap. És nagyon úgy tűnt, hogy lesz...
Szóval újra kimentünk a helyszínre, felkészülve arra, hogy Ke11y egyszercsak szembesétál velünk. Félmeztelenül,persze. Nos ez nem akart megtörténni, viszont érkeztek sorban a profik. Érdekes volt őket élőben, száraz hajjal látni. :) Kelly nyilván sehol, mert Ő nem ott megy be ahol a többiek.
De aztán elindult a verseny, és nem volt mese,mindenkinek szépen sorban meg kellett jelenni. (ATH összetevők nr3)
Azt, hogy a hullámok, mennyire gyönyörűek és félelmetesek voltak, nem tudom leírni. De döbbenetes volt élőben látni a menőket. Szerintem a tv lelassítja a szörföt, arra jöttem rá. Élőben konkrétan olyan gyorsan állnak fel a deszkán, hogy nem is látszik a mozdulat. Coooool! (ATH összetvők nr4)
Kérem, ne ijedjünk meg, kérem. Én az idő nagyrészét az óceánnak háttal, arccal a résztvevők öltözője felé töltöttem. Mert hülye azért nem vagyok.
És akkor egyszercsak... (ATH összetevők nr5)




















Ártatlanul beszélgetve a pajtásával, Mr. Kelly Slater, a teraszon.
Ami ezután történt, arról nehéz meggyőzni bárkit (engem), hogy spontán jött, egy olyan embertől,akinek több, mint 10 éve minden lépését figyelik a fotósok.

Melege volt:















Ezt már a fácséra sem mertem kitenni. Nyilván a fotós személye miatt választotta ezt a beállást... :)



















Összefoglalva: a szörfverseny, egy igen-igen színvonalas vizespóló verseny lányos megfelelője.

Tö-ké-le-tes

Értelmesebb vagy nem képek itt:

ASP Peniche - 2011.10.16.

1 megjegyzés: