2013. április 18., csütörtök

MEGJELENT!!!!

Juhhhúúúú, öröm és bódottsá'!!!!
Megjelent a cikk...

Sajnos a cikket nem jeleníthetem meg sehol copyright miatt, de az odamutató linket azért idepakolom. Akinek van hozzáférése, az eléri, akinek nincs, azt úgysem érdekli annyira, hogy elolvassa (trust me... ;-)), vagy írjon priviben, és elmesélem miről szól... ;-)

http://www.nature.com/nature/journal/v496/n7445/full/nature12055.html

Az intézetben is hír lett belőle (már nem a javítóban, hanem a munkahelyemen):

http://www.ibmc.up.pt/science-in-society/news-and-media/ibmc-research-nature-structure-ktrab-potassium-transporter

Elvileg itt lesz egy elegáns videó is a molekuláról, de ahogy láttam, egyelőre még nem jelenik meg.

Sőt még valami helyi újságban is megjelenik, SŐT még a tv-ben is lehet, reméljük nem... :) Legalábbis én biztos elbújok majd ügyesen...

Valószínűleg még kell egy kis idő hogy lepottyanjon milyen jó is ez.

10 megjegyzés:

  1. Jaaaaaaaaaj, én nagyon büszke vagyok ám!!! És nem voltam rest guglifordítóban elolvasni, hogy az intézet már rögtön Nobel-díjat lát benne. Én szorítok! Utána is beszélsz majd velünk!? :)

    VálaszTörlés
  2. :))))
    Aranyos vagy. A Nobel még kicsit várat magára, de hogy beszélek-e még veletek utána, az nyilván csak az átadási ceremónia UTÁN derül ki, ELŐTTE még én sem tudom... ;-)

    VálaszTörlés
  3. a masodik linkelt cikk alapjan te joao h. morais-cabral vagy, ugyhogy tokeletesen beilleszkedtel a portugal kozegbe :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony bizony és ezzel a névvel akkor már nem is az első Nature cikkem... ;-))

      Törlés
  4. Én bizonyos kötőszavakat megértettem a cikkből. Akkor jó molekuláris biológus lennék?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze persze. Azért igazából a cikk kicsit hosszabb mint ami az oldalon megjelenik (ti. az csak az absztrakt), de azért kezdetnek az sem rossz. :)

      Törlés
  5. Gratulálok! Engem érdekel miről is szól, csak hogy lássam a fejlődési lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Otthon majd tartok egy kis workshop-ot a családnak, nyugi. Addig is böngészd az ide vonatkozó irodalmat ügyesen! :)

      Törlés
  6. Figyi, most akkor végül mi a helyzet ezekkel a Kálium pumpákkal? Itt toporognak a vevők, mind-mind káliumot akarnak pumpálni. Mit mondjak nekik?
    Kettőt fizet, hármat vihet akció mehet? :)

    VálaszTörlés
  7. Tudtam hogy ez lesz, ezekkel a kazahsztániakkal nem lehet bírni... ;-)

    VálaszTörlés