2012. december 20., csütörtök

DVD játékos II - azaz Dec 22-én érkezünk

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok ezzel, hát hogy is tudhatnám, hisz' nem vagyok ti, hát akkor meg honnan tudhatnám, nem? De. Én nem tudok betelni a google (félre)fordításaival. Most az utazással kapcsolatos infókat világította meg egy másik (viccesebb) oldalról.

A gazdasági osztályon utazunk haza a Kikötőből, már ha a Bevándorlási adatainkat jól adjuk meg a pre-jejölésben. Ez nagy öröm.

Találkozunk odahaza, jupppiiiii!!!!

4 megjegyzés:

  1. Nekem, A CRM szakértőnek, a "Nonstop Ön" tetszett a legjobban. Itt egyértelműsítik, hogy éjjel-nappal az Ügyfél van a központban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Hát igen, ez a Lufffhanzaaa, itt minden értünk van!!! Ez nem brájener... Igaz Robi??!! ;-)))
      Már nagyon várjuk a kirándulást :)

      Törlés
    2. A Lufthansával nekem is csak jó tapasztalataim vannak!
      Már azon kívül, hogy a gépeiken szó szerint csak terpeszben lehet elférni, és hogy a sztrájk miatti hotel kiadásaimat több mint 3 hónapja nem tudták kifizetni. Eddig annyi választ sikerült kapnunk, hogy "már megkapták az üzenetet".
      De pl. a gépek festése nem rossz!

      Törlés
    3. Jajj Miköőly ne legyél már ilyen negatív, a Lufthansa SZupersztár, a mi napunk is király lett attól, hogy velük repülhettünk, a kiszolgálás király volt, a kaja király volt, a pontosság király volt, és ahogy mondod, még a festés is KIRÁLY volt!!!! :))

      Törlés