2012. július 19., csütörtök

Egy kép többet mond...

...ezer szónál, gondoltam én, amikor beütöttem a google képkeresőjébe a "FÉLELEMMEL VEGYES IZGALOMMAL" kifejezést, hogy azért mégiscsak tegyünk meg valamit az életért, és valahogyan rögzítsük ezt a kedves, derűs napot.
És milyen jól tettem!!!
Pontosan a 9. találat az, amit itt láthattok. Az első egy csiga :D
Köszönöm fiúk, hogy ilyen messziről (és másnaposan, ha jól sejtem) is átsegítetek a nehéz pillanatokon!

:D :D :D
Miki és Dani

Szóval, holnap reggel 8, kórház, szülésmegindítás. Juhhhúúúúú!

2 megjegyzés:

  1. :))))) tenyleg eléggé másnaposak vagyunk!
    Más: attól függetlenül, hogy akkora szél van, hogy kettőt reffeltünk, nagyon sokat gondolunk rátok!!! Lélekben ott is vagyunk!
    Puszi láw

    VálaszTörlés
  2. Csak a gyávák reffelnek gyerekek!! Elő a spinnakerrel, pláne hogy két kapitány is van a hajón, vagy mi... Jó jó KAÚ csak egy, de az elsőtiszt is ott tevékenykedik.
    Köszi a drukkot, majd ápdételünk titeket. Juhhhúúúú!!

    VálaszTörlés