2012. január 26., csütörtök

A válasz: nem, soha

Hát nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ha végre tenger közelébe kerültem egy-egy nyaralás alkalmával, folyton csak a víz közelében akartam lenni, és sosem tudtam megunni a hullámzó (vagy nem) víz látványát. Azon is sokat gondolkodtam, hogy akik itt laknak, és mindig ezt látják, azok képesek-e ezt megunni valaha.
Nos, 7 hónap kemény kutatómunka (kisérlet: nézem a tengert, kontroll-kísérlet: nézem a tengert) után kijelenthetem, hogy én nem bírom megunni, és mindig ugyanolyan nyugtató hatással van rám.
Természetesen, a kísérlet tovább folytatódik és már alig várom, hogy a mindennapi babakocsis séták milyen eredménnyel végződnek. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez engem is érdekelt mindig! Őszintén örülök az eredményekhez! Kíváncsi vagyok, hogy egy év múlva is ugyanilyen lesz-e.

    VálaszTörlés
  2. Á, egy 7 hónapos mérés nem mérés. Várjunk még egy kicsit publikálás előtt.

    VálaszTörlés