2011. szeptember 4., vasárnap

A csodálatosan gyönyörű új családtagunk

Hát ez is elérkezett, kis portói családunk egy taggal bővült. A Cár immáron nincs egyedül!!!!! Gyönyörűen kecses alkatához már csak cirkalmas bundája fogható, kérem álljunk fel és köszöntsük együtt hatalmas tapssal:

öööööö, szegénykének neve még nincs, de nem szabad ezt elkapkodni, először kicsit meg kell ismernünk egymást, össze kell szoknunk, és akkor majd lesz név is. Az én kis gyönyörűm:



Izgultam, hogy ő még nem nekem való, mert túl pici, de gyorsan összebarátkoztunk, miután a legeslegelső ráevezésemkor elvittem vele a hullámot és egy rövidet csúsztam is vele (és azután még jópárat...). És ezzel párhuzamosan Verus megörökölte A Cárt, ami természetesen igazi megtiszteltetés (azért lehet, hogy néha-néha elkérem majd, hogy töltsünk együtt pár nosztalgikus pillanatot)!!!!

14 megjegyzés:

  1. hátugye ennyit a csajos, vicces nevű deszkámról :(
    De természetesen nagyon büszke új gazdája vagyok a Cárnak!! Igazából már egy ideje volt köztünk valami, de csak most lett hivatalos a dolog. :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan ez a minta mint egy halom angry bird

    VálaszTörlés
  3. Az összes rajta lévő fejet egyenként nevezzétek el :)

    mint a 7 törpe, vagy a 101 kiskutya....

    egyébként szép színes :)

    VálaszTörlés
  4. Na végre hogy írtok valamit! Fasza ez az ország!

    VálaszTörlés
  5. Miki, te meg így adj a Szőllőnek ajándékot legközelebb... kiteszed a lelked, a fél világon át cipeled, ő meg a legelső adandó alakalommal továbbadja és lecseréli.

    Ezért tart itt ez az ország

    :)

    VálaszTörlés
  6. De ezen nem mindegyik angry ám, van olyan kis kobak aki mosolyog!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Látszik, hogy nem érted Zsombi. Miköőly papa a legcsodálatosabb dezsőt szerezte meg nekem, akivel örök barátságot kötöttem és akivel az első igazi szörfözésemet is megejtettem (ld. blog korábbi bejegyzés). Nem tudhatta Miköőlyke, hogy A Cáron kívül van még EGY csudálatos dezső aki összemérhető A Cár szépségével (persze tekintélyével semmiképp sem). És én most ezt az EGYet találtam meg, szinte csodával határos módon. Plusz A Cárt megkapni a legnagyobb kiváltságok egyike!!!

    VálaszTörlés
  8. Én örülök, hogy Palika 8. magyar tulajdonosként megkapta a Cárt. Így eggyel közelebb kerülünk ahhoz, hogy ha majd egyszer ő is kinövi, akkor visszakerülhet a falamra ;)

    VálaszTörlés
  9. :)))) A cár egy ereklye, majd kis éves szörfversenyeket rendezünk a volt tulajdonosai között, és aki a nyer, az abban az évben kirakhatja a falára... :)

    VálaszTörlés
  10. DEJÓÓÓÓÓ! :D Szőllő Papa ezt aztán fullosan kiküldted!!!

    VálaszTörlés
  11. én nem értek semmit! ez kinek a deszkája???
    verának is van már? mi van????

    VálaszTörlés
  12. Ez az én új deszkám, Verus pedig megörökölte A Cárt, azaz a dezsőt, amit Miköőly hozott haza Ozzyból.

    VálaszTörlés
  13. ahaaaaaaaaaaa. nem is tudtam, h vera is más vizekre evezett : ).
    akkor hangi is lehet vizilabdás : ))))

    VálaszTörlés
  14. Ajajjjj, ez azért bátor húzás volt, én ebből kimaradok, ezt Verussal kell egyeztetned... :))

    VálaszTörlés