2013. november 9., szombat

Papreszt megtaláltuk...

Igazából még nem hivatalosan ez a neve, de a mai fáradt estén eddig jutottam/jutottunk Verussal.

Szóvalazúgyvolthogy, múlt héten eladtam Pirest. Igazából egy helyi shapernél dekkolt pár napot, sőt a német diák járt is nála egy nappal korábban, de az annyira portugál volt, hogy meg sem mutatta neki. Majd másnap engem is megkeresett az embör, én is elvittem az üzembe, és ott helyben meg is vette. Szóval mivel ugyanez a shaper ígért egy vacsiúj deszkát 4-5 hét múlvára, persze mindezt igencsak borsós tokány áron, ezért elkezdtem bújni a hirdetéseket. Még AZNAP láttam egy tökéletes deszkát, írtam is a srácnak és kiderült hogy előző éjjel eladta... No sebaj, tovább bújtam a hirdetéseket, majd tegnap megláttam egy nagyon hasonlót. Meg is néztem a gyártó oldalát és újonnan egy ilyen deszka vagy 6-700 euró!!! Na hát hirdetve nyilván nem ennyiért volt, ma oda is vezettem ügyesen (kb. 50-60 km, nem sok), élőben is csodaszép volt, úh holnaptól ő lesz kis vízbéli társam. A hossza ugyanakkora mint Piresé volt (6' 3") de iszonyú széles (szerintebb kb. szélesebb, mint a Cár) és vaskos, úgyhogy könnyebb lesz vele hullámokat fogni. Meglátjuk... Hogy elsőre miért a Papresz merült fel, az a képből kiderül:

4 megjegyzés:

  1. Úúúúúú Szőllő Papppresz mekkora királyság lesz ez!!! Nagyon fogod élvezni azt a masszív felhajtóerőt, ami ezzel jár!! Tyí! :) Remélem egyszer majd én es kipróbálhatom!

    VálaszTörlés
  2. Hat ma mar ki is probaltam, ket ora alatt 0, azaz NULLA rideom volt, egy kicsit le vagyok taglozva, barcsak sohase kezdtem volna ebbe a kocsog sportba, persze mindez a Te hibad!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. :))) Hát csak azt tudom mondani, hogy ne legyél ilyen iszonyú béna!! Féltem is, hogy biztos óriási elvárásokkal mész majd ki, attól függetlenül, hogy milyenek a körülmények. Na mindegy, sose feledd, ha nem megy jól, az csak azért van, mert egy köcsög vagy!!

    VálaszTörlés