2013. november 25., hétfő

Kerimami

A fiamnak már van csajozós nézése!
És ezt nagyon ügyesen be is muatta egyetlen keresztanyjának, aki november közepén tette tiszteletét nálunk. Nagy volt az öröm és a boldogság.
Mondhatnám azt is, hogy a terveknek megfelelően minden este ordenáré csajbulikat csaptunk. De mondjuk ez nem lenne igaz. Najó egyszer, azért. Ancsi elégedett is az itteni éjszakai élettel, de én végleg rájöttem, hogy ez az "iszunk az utcán, majd 3 körül esetleg táncolunk a bárokban kialakult táncparketten" nekem nem jön be. Már értem, mitől vannak úgy elájulva a külföldiek Pesten.

Íme, szerelmük, képekben:
kékszeműek egymásközt

Homokos lett a tenyerem, ments meg!


a játszótérhez tartozó háttér

húsz perccel később

kedvencrajzfilm nézése

3 megjegyzés:

  1. Nem értem a Pestes megjegyzésedet. Itt a belvárosban az összes trendi szórakozóhely, amit a külföldiek látogatnak, már kocsma, amiben üvölt a zene, de semmilyen lehetőség nincs táncra. Azon kívül van az 5kert és hasonlók, azokról meg már nem is mondok semmit.
    Szerintem csak azért jönnek ide, mert olcsó a hely, meg a szépek a csajok. Meg persze azok is olcsók! :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj Miköőly megfeledkeztél a Szódáról!!! Ott aztán lehet táncolni meg minden, még Jackózni is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))9 Amúgy röhögni fogsz, ezzel a felhozatallal a Szóda egy teljesen reális választás! :)

      Törlés