2013. október 31., csütörtök

Pirest elvesztettük...

Hezitáltam már egy ideje, hogy Pires (a 6'3"-as deszkám) még sajnos túl nagy (pontosabban túl kicsi) falat nekem. Néha egész jókat mentem vele, de azért leginkább csak dühöngtem, hogy egy hullámot sem kaptam el. Megszületett a döntés, le kell cserélnem...
Meg is hirdettem tegnap későn este a helyi vaterán, erre ma jelentkezett egy német diák, hogy őt nagyon érdekelné, majd délután meg is tekintette, sőt alkut is kötöttünk... Egy korszak vége, noha igazán még el sem indult... Pirest elvitték. Kicsit rossz érzés, mert pl. duckdiveolni és hirtelen manőverezni vele a vízben állati könnyű volt, de hát előre kell tekinteni, itt az alkalom venni egy olyat, amivel menni is tudok...

Ez a kedves német diák Pires új gazdája, ate logo Pires, boa sorte...

3 megjegyzés:

  1. Szőllő Pappaaa!! A szívem szakad meg!! Kemény vagy, mint a kád széle baszki! Büszke vagyok rád, jó döntést hoztál, nagyon meg fogja hálálni magát!

    VálaszTörlés
  2. Hat ja rossz erzes volt kicsit, de nem volt tul nagy para. Rosszabb h masnap talaltam egy hirdetest egy tokeletes dezsovel de elozo ejjel megvettek... Most varakozom.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés