2012. február 19., vasárnap

Zsombinak szeretettel

Kedves Zsombi!

Tudom,tudom, hogy már nagyon várod ezt a bejegyzést, ne haragudj, hogy csak most szakítottam rá időt.
Szóval minden rendben van, mint azt az állatkertes képeken is láthatod, Pötty ügyesen növekszik, és ügyesen tornázik is odabent. Persze, az egy ülős kép, azért az csalóka egy picit.
Íme a legújabbak, a klásszikus beállítással illetve nem csak úgy:
















19.hét






















20.hét - juhhuhuhúúúúúúú, félidő! De csodás, ugye? Nem tudom,mit kéne éreznem ennek kapcsán, de asszem nem érzem. Jól van ez így, hogy még van egy csomó hetem, kell az, hátha fejben is összekapom magam végre.
Erről jut eszembe, hogy teljesen elmebeteg álmaim vannak. Életemben nem álmodtam még ilyeneket. Ebből is arra következtetek, hogy az agyam küzd eléggé.
Pötty kedvenc ételei jelenleg (ezt amúgy nem írnám ide, de tudom, hogy mindent tudni akarsz Zsombi):
- csípős cuccok
- karamellás puding, vagy müzli, vagy akármi aminek köze van a karamellához
- grapefriut
- saláta, lehetőleg ezersziget öntettel
- fagyi (bár ezt egy kicsit csalásnak érzem a Pöttyre fogni :) )

Na, ez a helyzet.

puszi-puszi

6 megjegyzés:

  1. Kedves Pötty (és jelenlegi lakóhelye: Vera),

    őszintén köszönöm a beszámolót.

    1, Kicsit aggódtam, hogy 2 más témájú bejegyzés is került a blogra, mire felkerült a Rólad / Rólatok szóló. Lehetne a gyakoriságot növelni?

    2, szerintem hetente egy bejegyzés mindenképp kellene, hogy ne kelljen egy bejegyzésben 2 hét képeit belezsúfolni, és részletesebben írhass minden nap eseményeiről. Hisz oly izgalmas dolgok történhetnek most veled, és mi itt távolról izgulunk minden percedért.

    3, örülök, hogy szereted a felsorolt kajákat, nekem is a kedvenceim, kivéve a grapefriut, ami őszintén nem tudom micsoda, de remélem majd megmutatod nekem (mint annak idején szüleidnek megmutattam a pomelót)

    szeretettel ölel:

    Fun Uncle Zsombi
    :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. : )))))))) na, itt a sok smiley-d, zsombi, csak h ne hiányold. örömmel tölt el, h nő vagyok, és nem tudok olyan szépen megfogalmazni dolgokat, ahogy fütyis társaink.

    az álmokról szerintem minden kismama irtó röhejesek tudna mesélni, ami nekem a legviccesebb volt (vagy legrémísztőbb), azt is nem is tudom/merem megosztani, nehogy pötty rokonsága sokkot kapjon...

    VálaszTörlés
  3. Jújjj, nagy ritkaság az ilyen csinos kismama! ;)

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁááddddikám, két poszt, két komment, fullosan kikommentelted magad, csak így tovább, pláne ha ilyen gyönyörűségesen szívet melengető sorok hagyják el elektronikus tolladat.

    VálaszTörlés
  5. Ez a Zsombi egy igazi mázlista! Ennyire részletesen csak az ő témája kerül kidolgozásra! ;) :P XOXO _(^o^)_ ROTFLMAO

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom az előttem szólóhoz. Pötty Nekünk nem üzen semmit?? vagy csak nem mondod meg??!! :)

    VálaszTörlés