2012. február 18., szombat

Matosinhos művészet

Álljon itten Matosinhos ékes nevezetessége, az Anémona, az alakját változtató művészi objektum. Ebbe az ember mindig beleszalad, amikor Matosinhosba (Porto óceánparti városrészébe) érkezik, nekem mindig szép időket idéz, és remélem sokáig fog is. Egy körforgalom közepén áll, ahol is meg szoktunk állni a kocsival, átöltözünk, és irány a bíííícs, hogy szörfözzünk, vagy csak kiüljünk egy parti bárba egy omleta mista-ra vagy egy italra.

Voila:



Eztet meg a tecsőn találtam róla:

4 megjegyzés:

  1. Szőllő Papa! A videód lenyűgöző! Sokkal jobb, mintha egy fotó lenne! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hát a fotón nem jönnének át a kis fodrozódó hullámok a kis Anémona testén... :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem értem, mi ez... Kár, hogy ilyen ostoba vagyok...

    VálaszTörlés
  4. Ez kérlek az Anémona, azaz alaktalan, azaz egy objektum ami állandóan változtatja a formáját, egy köztéri művészeti alkotás, legjobb tudomásom szerint annak a szimbóluma, hogy az óceán is kiszámíthatatlan...

    VálaszTörlés