2011. augusztus 3., szerda

Költözés reloaded

EL VAGYUNK KÖLTÖZVE!!! JUHÚÚÚÚÚ!!!

Igen, kicsit lelőttem a poént az elején...
Na, szóval az volt, hogy az egyetemi szállás ahová megérkeztünk, csak 1 hónapig állt rendelkezésünkre. Ennyi időnk volt, hogy találjunk új, állandó lakást. Tehát nem szakadt meg a kapcsolatunk az ingatlanosokkal itt sem....:) 
A szempontok: közel legyen a munkahelyekhez, bútorozott és legyen fűtés. Extrák: erkély, garázs, óceán közelsége.
Nos, örömmel jelentem, hogy az új hely FULL EXTRÁS! :)
Zsombinak mondanám, hogy azért tanulok a saját hibáimból és nem a tulajdonosok és az ingatlanos előtt mondtam, hogy "ez nekem kell", hanem csak utána a Bandinak. Sőt amikor hidegvérrel alkudoztam az árról, és felhívtak, hogy nem tudnak annyit engedni, amennyit én kérek, mert a közösköltség nagyon magas, mivel "nem tudják, hogy tudom-e, de van edzőterem és szauna és squash, és ezek használta is benne van a költségekben", csak annyit mondtam "ezt nem tudtam, de nem is érdekel." Mondjuk amikor később megláttam a féligkész uszodát, amit pénzhiány miatt nem fejeztek be, akkor majdnem elsírtam magam. :)

Szóval újra költözködtünk. Isteni volt. Majd ezt az élményt még javítottuk egy kis bevásárlással is, merthogy néhány dologra szükségünk volt.
Nem kell aggódni, a teremgarázsban van néhány bevásárlókocsi, így könnyen el lehet jutni a liftig, majd pedig a lakásig, az összes cuccal.





















Innen szép nyerni:
















Mindenkit várunk szeretettel! :)

8 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy felhívtad a figyelmem, hogy olvassam a blogot, így közel egy órát sikerült eltöltenem nemdolgozással. Nagyon büszke vagyok Rátok... Grattue! (Ezzel Bindi egy új szót tanulhatott.)

    VálaszTörlés
  2. Vera, büszke vagyok rád! :) igazi profi lettél. Ezúton utadra engedlek padawan :)...

    Viszont abban az országban extra, hogy van fűtés egy lakásban? WTF? És a többiek mit csinálnak hidegben? Seriously...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon király! És tényleg innen szép nyerni, de sztem ebből "lakást" csinálni a legkirályabb érzések egyiket :)

    VálaszTörlés
  4. Zsombi, most ezen meg fogsz lepődni, de: fáznak! :)
    Az van, hogy azt állítják, hogy nincs is itt hideg, aztán mégis hideg lesz télen (mondjuk 10-13 fok) és akkor jön a fázás, merthogy a lakásban is ennyi van, ugye. "és a ruhák sem száradnak, mert nyirkos hideg van". Aztán majd meglássuk...

    VálaszTörlés
  5. Gratuleeee ingatlanos padawan! - en is most velük fogok küzdeni, megyünk a Rómaira a szuper Duna óceán mellé! :)

    VálaszTörlés
  6. gratula! ez mar az a peco, ami a varos sziveben van, Porto legjobb helyen, full extras kilatassal a Duoro folyora es 5 perc setara a hires portos pincektol??? :)

    VálaszTörlés
  7. Bizony ez az (nagyjából...) :)) Igaz sajnos a Douro pont nem látszik, mert északi fekvésű az erkélye, így nyugatra tekintve csak az óceán látszódik picit... :))

    VálaszTörlés
  8. Na! Fényképeket! Sokat! Jó hogy nem twitterre írod a bejegyzéseket!

    VálaszTörlés