2011. augusztus 12., péntek

A bizonyíték

Nos akkor álljon itt az első igazi bizonyíték, hogy valóban szörfözni jöttünk ide... :D :D



Supertubos (Peniche) shore-break-jénél sikerült ez az óriási manőver :) Magyarázom a bizonyítványom tüstént, kb 1 mp alatt letörtek a hullámok, plusz a partra törtek, plusz egész délután egy 6'2-es (nagyon pici!!!) deszkával küzdöttem, úh igencsak fáradt voltam, így sikerült ilyen elegánsan ráeveznem erre... No ilyen szemmel nézzétek, de most már elég a rinyálásból hogy videót, videót... :D

9 megjegyzés:

  1. úúúúúúdekirály vagy brah!!! Mi a rossebet magyarázkodsz, atomjó ez a kép. Kicsit homály, de szerintem még az is király benne! :) Ráadásul backside-on, hát gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  2. Most világosított fel a nejed, hogy ez egy videó!!!! :) Chrome-ban ugyanis ez nem működik...
    Szóval: tök jó a drop, a bottom turn is, atom jó az egész. ebből a hullámból többet nem lehetett kihozni tesó! Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Chrome-ban is működik. Nekem tetszett a mozdulatod Bandikám.

    VálaszTörlés
  4. Hát mindenkinek nagyon köszönöm. Azért remélem egyszer lesz olyan felvétel is, amire én is azt mondom, hogy: "na, nagyjából itt tartok, ez jó trükk volt..." :))

    VálaszTörlés
  5. Leestél egy másodperc alatt, az mi???

    VálaszTörlés
  6. Kár hogy itt nem lehet lájkolni! Ja, és tegnap láttam először a reklámot, hogy "20mp-enként küld egy smiley-t, az miiii?"! :)

    VálaszTörlés
  7. Szépen beadtad a trükköt Szöllő Papa! :)

    VálaszTörlés