2014. május 12., hétfő

Innsbruck kimaradt

Időközben rájöttem, hogy az innsbrucki bejegyzésből kihagytam úgy kb. MINDENT... Most pótlom ügyesen:

A frankfurti reptéren megtaláltam a táskámban a Bálint által napokkal azelőtt odarejtett kisautót (Gergő nyugi most már minden ok!!! :))

Fotóztam Bálintnak piros villamost

 Innsbruck belvi körbevéve az Alpokkal

Innsbruck belvi csecse szépséges formával

Szép színes házak (tiszta Dánia)


Szép színes házak szépséges formával


Sí-idill avagy kemény a konferencia


Síugró-sánc (elég parás lehet onnan lecsusszanni)

Panoráma a pályaszállásunkról... (focizni lehetett volna)


 Top of Tyrol kilátó

Stubaier gleccseren, a messzi-messzi csúcsok között akad 4000 méteres is

Az Innsbruckba repülővel érkezés rejt izgalmakat...

Szerencsére a leszállás éjjel volt, felszálláskor bevillant pár Rambo film, hogy húzza húzza a kart és öööööö pont elmegy a gép a hegy fölött... (Dzke imádnád :))

1 megjegyzés:

  1. Annyira jól mutatok ezeken a fotókon!! :) Igazi jóképű, elegáns úriember vagyok!

    VálaszTörlés