2014. március 26., szerda

Maxi metamorfózisa

Peniche-ben, mint azt az előző bejegyzésben mondtuk volt, kis baleset érte Maxit. (BTW, ezennel Maxi is bekerült a címkék közé). Kinyitottam az első ajtót, cserébe betört a hátsó ablak... Kicsit tétlenül álltunk a dolog előtt, mert effektíve semmilyen behatás nem érte szegény Maxit. Aztán meg kellett oldani a dolgot. A családot hazavittem. A hoteles csaj mondta, hogy ő már ült olyan kocsiban, amiben pont ugyanez történt, mindenféle behatás nélkül az egyik ablak elfáradt és beadta a derekát. Adott egy szerelő kontaktot. Elautóztam a benzinkúthoz, de még csak egy fóliát sem tudtam venni. A helyi férfiak megszavaztak nekem egy 80 km-re lévő szombaton talán nyitva tartó autóüvegest, kösz... Irány a Continente (a helyi Tesco). Vettem némi festőnylont meg ragasztószalagot és a parkolóban zárás előtt 10 perccel meghekkeltem Maxit, végül a biztiőr kedvesen megvárt majd mögöttem becsukta a bótot. Másnap reggel a szerelő kontakt sem tudott segíteni. Délután vettem egy napellenző fóliát, amit hosszas szitkozódás után SEM sikerült rögzítenem a parkolóban, mert minden irányból kifújta a kezemből a szél... Aztán végül este Verus segítségével ismét a Continente parkolóban sikerült a műtét. Így autóztunk haza, a trükk az volt, hogy az első ablakot résnyire ki kellett nyitni, így a hátsó fólia kicsit beszívódott az utastérbe és 120 km/h-nál sem lobogott vadul. Még Nazarét is útba ejtettük, mert épp tajtékzott az ósön. Aztán idehaza Verus ráment a helyi vaterára és paff látott egy Opel hátsó ajtót 25 kemény euróért. Másnapra sikerült is randit szervezni. Elautóztunk Valongoba, ott egy szakitól megvettük az ajtót, ugyanis szemre jónak tűnt, majd bepaszíroztuk hátra. Irány egy portói szerelő, aki nem túl magabiztos de vállalja. Ehelyett inkább megtudakoljuk tőle egy karosszéria lakatos elérhetőségét, irány oda. Ott is hagyjuk, másnapra Maxi tipi-topi, új KÉK hátsó ajtaja van... Egy hétre rá ugyanez a szaki le is fújta, úgyhogy most szebb, mint új korában. Mindez másfél hét alatt játszódott le, elképesztő...

És mindez képekben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése