2014. január 1., szerda

Egy kis (szörf)statisztika III.

Bizony bizony, itt az év végi értékelés. (alapvetően szörfördögöknek ajánlott)

Nos mindjárt az első tény egy új rekord: az idei utolsó szörfözött nap: december 29. Jó nagy cúg volt és elég lögybölődő Balaton fííling, de azért akadt egy-két egészen használható menet. Külön érdem, hogy a sok helyi arc alig vitt valamit, s ez már azonnal a következő idei fontos eseményre világít rá: lecseréltem a deszkámat, Pírest. Az új dezső nevét mindez idáig homály fedte, s mivel az első hirtelen agymenés óta sok érdemi gondolat nem is szövődött ezzel kapcsolatban, azt hiszem elkönyvelhetem, hogy az új deszka neve Papresz maradt... Nos, az első alkalom Papresszel elég kiábrándító volt, egy egész jó napon a keményen pumpáló helyi törés sem kecsegtetett egyetlen menettel sem (hűűűű mennyi eeee), ami meglehetősen lehangoló volt. Ennek ellenére, már a következő alkalommal bebizonyosodott, hogy a csere indokolt volt, és ez azóta sem változott. Az új deszka szintén 6'3"-mas (mint Pires volt), de sokkal testesebb, nyertem vele úgy kb. 10 liter! térfogatot, és ez nagyon sokat számít, ez most ha jól emlékszem olyan 35 liter körül van és az én 75-80 kg-omhoz ez ideális. Abszolút érezhető ez a drop-oknál, mert még a törés előtt el tudom vinni a hullámot, így mikor felállok még van egy kis időm pozicionálni magam mind a deszkán mind a hullámon. A másik nagyon fontos momentum idén (ill, tavaly ősztől kezdődően) az volt, amikor félretettem Pirest és visszatértem a Cárhoz, nem is kevés időre, volt az vagy fél év is... Ez egy nagyon fontos döntés volt és hasznos gyakorló periódus, nagyon kellett ahhoz, hogy megtanuljak minél jobban a hullámon maradni és együtt menni vele. Csak idén június fele kezdtem néha újra elővenni Pirest, mert júliusban Penichbe készültünk, ahol keményebb napokon a Cár sajnos nem használható, mert ott gyorsan kell mozogni és duck-diveolni kell a szörnyetegek között. Végül kétszer is voltam Penichben, de mindkét alkalommal felváltva használtam a Cárt és Pirest, mondanom sem kell mindkétszer a Cár menetei győztek. Lényeg a lényeg, mostanság egész jó meneteim voltak Papresszel, úgyhogy remélem az utolsó fél év szörf nagyon élvezhető lesz.

Ez jó sűrű lett, úgyhogy iderakok pár képet , ami szintén az idei év (botrányosan kiakasztó) szerzeményével készült (ráadásul ennyi amit meg tudtam menteni róla), de ebbe az irányba most nem is mennék el, hisz' lényegében ez egy igen pozitív bejegyzés. A képek előtt még annyi, hogy (vszg most már tényleg utoljára) idén is összejött a szörfözés az év minden hónapjában (ezúttal nem írom ki őket egyesével, mint legutóbb...)





Mivel tegnap érkezett, még ez évhez tartozik... Szóval tegnap megérkezett a GoPro-m, úgyhogy nagyon remélem lesznek új képek és videók, bízom benne, hogy az új kamerám 3-4 alkalomnál többet is megél...

Új év, új remények, Mindenkinek Boldog Új Évet!! Aloha!

3 megjegyzés:

  1. Én tökre szeretem olvasgatni a szörf-statisztikáidat ám! :) Főleg ha a Cárról ilyen jókat hallok! :) Ja, és én mondtam előre hogy Papresz atomkirály lesz, én mondtam, ÉN MONDTAM!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. ÉÉÉÉÉN MOOONDTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem is mondtad. Deee mondtaad... Nem is mondtad. DEEEEEE MOOONDTAAAAAAADDDDDDDDD!!!!! ;-)

    VálaszTörlés