2012. május 13., vasárnap

Csodálatos utazás

Minden rendes és rendetlen blogon kell lennie bejegyzésnek arról, hogy a kismama mit él át a tömegközlekedésben, azaz jelen esetben a PKV-n. Bevallom, hogy nem igazán szoktam tömegközlekedni (nem kell hőbörögni, az olvasótábor nagy része szintén nem szokott) de most újra járok portugál órákra, és így mostanában legalább már 5× pkv-ztam, így örök érvényű igazságokat tudok levonni.
Előszöris, minden járművön van kismamák, kisgyerekesek, idősök számára kijelölt hely. Ez egyébként tök általános, mindenféle parkolókban, pénztáraknál, mindenhol van, és komolyan is veszik. A legdurvább eddig az volt,hogy az egyik ilyen pénztár még alacsonyabb is volt a szokásosnál, hogy könyebb legyen felpakolni rá. Sehr praktish.
Szóval, ha ezek a helyek nem üresek, vagy egyáltalán nincs üres hely akkor jön ugye a szociológiai tanulmány. Tapasztalatom az, hogy a nők jobban tudják kezelni a helyzetet (egy út alatt 4 nő akart leültetni) a férfiak homlokán a következő neonkiírás fut végig: (1. jééé mellek), 2. jéééé zöld szem, 3. jééééééé nagy has. És ezektől az információktól kicsit összezavarodnak.
Egyébként tök furcsa még az is, hogy a pkv-n, főleg a buszokon mennyire felülreprezentáltak az öregek. Mármint pesthez képest. Gondlom, ez egyrészt azért van mert élnek, másrészt, meg mert ki is mozdulnak. Nagyon érdekes kombináció.

Utazástól eltérő téma, de megemlítendő az emberek általános hozzáállása a nagy hashoz. Leginkább az van, hogy néznek. Alapból is, de most meg pláne, és ezt nagyon, nagyon sokáig tudják csinálni.
Aztán múltkor úszni voltam, hát hol máshol, a munkahelyemen ugye. Szerintem még a kórházban sem leszek nagyobb biztonságban majd, mint ott voltam. Leglább 3-an figyeltek mindig a szemük sarkából, hogy minden rendben van-e és amikor kijöttem a vízből (kiszökkentem, mondhatjuk) a rangidős kolléga oda is jött, hogy akkor számoljak be neki az állapotomról és bármi van azonnal szóljak neki. Azonnal!
Egyéb emberek (kozmetikus, vadidegen, felszolgáló, bárki) a következő szentháromságot kérdezik, kivétel nélkül:
- mennyi van még? (ugye már visszafelé számolunk)
- fiú-e vagy lány? (elsőre fiú, najólvan, focista lesz)
- neve van-e? "nííííííncs, dehát tudod, hogy mostmár BÁRMIKOR megszülethet?????"

Ne féljetek azért, szerencsére nem kell minden időmet a tömegközlekedésen töletenem. Íme, egy bizonyíték:



















31.hét. Itt már az is jól látszódik, hogy a hasam nem csak előre nő, hanem a hátamra is.

PS: az albumban vannak új képek ám!

6 megjegyzés:

  1. Ezek ugrottak be a képről:
    1. jééé mellek,
    2. jéééé zöld szem,
    3. jééééééé nagy has

    VálaszTörlés
  2. Azé nekem az is, hogy: jééééé, nagy hát :)

    VálaszTörlés
  3. Na mi lesz már?!! Gondolatokat meg fotókat! Kell!

    VálaszTörlés
  4. 1 hónap alatt 2 bejegyzés! Meg kell, hogy mondjam, nem is rossz! :)

    VálaszTörlés
  5. Miklós, nagyon jó, hogy említed ezt, éppen ma hazafelé fogalmaztam meg, hogy nincs kedvem írni és így nem is fogok ezért természetesen nem azt mondom, hogy felesleges a csesztetés, csak hogy nem lesz eredménye :)
    Bizony majd amikor öreg leszek, nagyon fogom bánni, hogy nem dokumentáltam ezeket a napokat. Bizony.

    VálaszTörlés