2012. március 7., szerda

10 éves Nők, akik mindent tudnak

Mindennapjaim során, a drága kis tündérkéim az edzésen mindig alkotnak valami vicceset. A klasszikus ugye ahogy tanítgatnak portugálul,nagyon komoly felnőttes fejjel. De természetesen mostanában Pötty a sztár.
Sztenderd kérdések, minden edzésen:
- Tudod már,hogy fiú-e vagy lány?
- És mi lesz a neve?
- És nőtt a hasad? (tegnapelőtt óta)

Amikor az első kérdésre megtudtuk a választ büszkén be is jelentettem nekik. Néma csönd, döbbenet. "Nem baj, a következő majd lány lesz."-mondta a legvagányabb és ez láthatóan a többieket is megnyugtatta.

Nade a nr 1. eddig a következő sztori.
- És a tícsör (ez vagyok én) tudja már, hogy hogyan fog szülni?
hát,mondom naivan, természetes úton szeretnék.
- MÍÍÍCSODAAAA? Hogy rendesen meg akarod megszülni azt a gyereket?? Tudod,hogy az mennyire fáj???
és már vágja is le magát "szülőpózba" és eltorzult fejjel ordít
- Ennyire! én császármetszéssel fogok szülni,mert az sokkal jobb.
És már el is indul a beszélgetés a 10 éves Nők között, hogy valóban, csak annak van értemle. És mennyire buli,hogy felvágják a hasukat.
Majd, biztos ami biztos, századszorra is tisztázzák, hogy kinek a gyerekeit hogyan fogják hívni. És megvető pillantásokkal néznek rám, hogy én még egy névvel sem tudtam előállni.

Ha nektek is bármi problémátok lenne az életben, nyugodtan írjátok meg, megkérdezem a Tündérkéket és továbbítom a megoldást! :)

5 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a gólya sztorit utoljára a bölcsiben lehet bedobni? Miért vannak ők ennyire képben? Túltévézték magukat, vagy csak én vagyok vén szatyor? :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó fejek. De mintha lanyhulni látszana a névválasztásos kérdés. Engem nem terelnek ám a kibúvós válaszok! El!

    VálaszTörlés
  3. : )))))) nekem ennyi hozzáfűznivalóm van:
    http://www.youtube.com/watch?v=enJhZM02dPw
    van kérdés? : ))))))

    VálaszTörlés
  4. Pali!
    1. De
    2. CsBV
    3. Van itt neked egy kép: http://uton2012.blogspot.com/2012/03/hetedik-nap.html

    VálaszTörlés