2011. november 7., hétfő

Norbi Portóban - 2011. 10 .27-30.

Újabb vendégünk volt: Norbi. Norbiékkal Brüsszelben ismerkedtünk meg, akkoriban mi voltunk az időszakonként megjelenő epizód szereplők a blogjukon, most fordult a kocka... :)) Norbi pár napra jött, hogy találkozzon Robival és velünk. Érkezése után Robival karöltve lemeózták a labort ahol dolgozom, végre megérthettem valakikkel hogy miért is nem annyira jó hely a hidegszoba... :) A vártnak megfelelően láttak sok fehér köpenyben görnyedő kutatót, úh. látogatásuk nem volt hiábavaló. Pénteken Robival járták végig Portó kötelező turista helyeit, ha jól tudom még egy pincelátogatás is szerepelt a programban. Aztán eljött a péntek este, énekszó és tánc köszöntötte a már jól bevált Galerias-ban... Programunk igencsak jól sikeredett, ennek megfelelően a másnap főleg pihenéssel telt. Hiába próbáltuk győzködni Norbit, hogy menjünk valahova, hogy legalább lásson egy kis (portugál) világot, ő hajthatatlan volt és ragaszkodott egy otthon fetrengős naphoz. Mit lehetett tenni, hát azt... Másnap reggel megreggeliztünk az óceánparton a tündöklő napsütésben, némi préselt narancslé, croissant és omlete mista után felkerekedtünk és kivittük Norbit a reptérre. Szerencséje volt, hisz' mind idefele mind haza felfért a gépre a standby jegyével. Legközelebb azért remélem vevő lesz némi kirándulásra... :))

13 megjegyzés:

  1. Dejo. Kezd megint UptoDate lenni a blog :)

    VálaszTörlés
  2. Na Koppány itt a feladvány: "megérttethettem"? :)

    VálaszTörlés
  3. Most mit is akarsz mondani, kedves Miklós? :)

    VálaszTörlés
  4. Hát hogy hogy helyes a fenti kifejezés, a bejegyzést véve alapul, mint kontextust. :)

    VálaszTörlés
  5. Na menjetek más portájára nyelvészkedni, ez itt nem bár!!

    VálaszTörlés
  6. "megérttethettem"
    Ennek a szónak sajnos, semmilyen értelme nincs. Még a megértethettemnek lenne, ha pl. azt írná Vera, hogy sok-sok év után végre leült vele beszélgetni Szőlő, így megértethette vele, hogy ő bizony hármasban szeretné csinálni még egy leányzóval.

    VálaszTörlés
  7. Akkor is úgy logikus, ahogy én írtam!! Te könyvmoly!!! :)

    VálaszTörlés
  8. azert legkozelebb rangassatok ki az agyambol este 8 elott legyszi, es engedjetek, hogy egy kis setat tegyek, az olyan jot tesz a gyenge kis fejemnek meg gyomromnak.

    ja, Szollo, legkozelebb meg lehet mondani, hogy nem akartok menni kirandulni, mert annyira utaljatok mar a kornyezo helyeket (en se megyek mar Brugge-be tobbet), nem kell itt mind a kettotoknek (Demynek is meg neked is) mindenfele kamu indokot kitalalni, hogy berugtatok egy par uveg bacardi kolatol, meg hogy nem tudtok mozdulni masnap, meg hogy meg este 8kor is rosszul volatatok meg ilyesmik...legkozelebb csak szoljatok, hogy ne varjak ratok a reggeli kocogassal, uszassal es varosnezessel, mert este 8 elott nem tudtok kikaszalodni az agybol! :)

    VálaszTörlés
  9. Itt valami félreértés lesz, én már reggel 5-kor futásból jöttem vissza és egész nap szörföztem utána. Azt hittem örülsz a lazy-day-nek és nem akartalak zavarni, gondoltam a gyerekek mellett jól esik néha a semmittevés... ;-))

    VálaszTörlés
  10. Jaj, hát ma is névnapod van, te LÓKÖTŐ!!!! :)

    VálaszTörlés
  11. 7:13????? OMG, köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés