2011. október 5., szerda

60-asok klubja Portóban

Üdvözlöm az örjöngő tömeget!

Egy pincurkát régen jelentkeztem már, és ahogy az imént átnéztem a blogot, arra is rájöttem, hogy gyakorlatilag egy szörf-blog az egész. Az én életem értelmétől eltekintve aki most valószínűleg azt mondja magában, hogy "hát anyukám, ennek így kell lennie, miről másról szólna itt az élet", a többiek lehet, hogy vágynak másra is.

Ez a bejegyzés most a többieknek szól. Ha Ön nem tartozik a többiek közé, kérem ne olvasson tovább!

Kéremszépen, itt volt az én drága anyukám és apukám! 10 teljes napra, juhúúúú!
Előszöris, szeretném őket ezúton is szóbeli pénzjutalomban részesíteni, mert nagyon jó túristák. Természetesen apukámnak a teljes Portó térkép a fejében volt már amikor leszállt a repülőről, vagy leginkább már hetekkel azelőtt. Szükség is volt a mély ismeretekre, mert a bőröndök meg nem érkezése okozta sokk törölt minden felszíni tudást. Képzeljük el,amikor a szülők csak azért utaznak két bőrönddel mert az egyik teljes egészében azzal van tele, amit a pici lányuknak és imádott Bandijuknak bepakoltak. És akkor egyszercsak leáll a bőrönd kiadó...
Kedves többiek, nyugodtan vegyetek levegőt, megnyugodhattok, a sértetlen bőröndöket pár órával később házhozszállították.
Azóta is csak pilóta kekszet eszem, túró rudival, sport szelettel,piros paprikával, miközben Nők Lapját olvasok és pálinkát kortyolgatok.

Szüleimnek köszönhetően ismét sokat utaztunk. Bejártuk a nászút sok helyszínét újra. Mondtam is az uramnak, hogy jó,jó, hogy nagyon menőn abban az országban élünk,ahova egyesek nászutazni jönnek, akkor mostmár el is vehetne újra. Na, esküvő újrajátszás,hmmm,mit szóltok??? :)

Egyszerűen nem bírom nem szeretni ezt az országot, minden hely szuper. Leszámítva persze, egyetlen apróságot: Lisszabon. phö. Nem bírom én már az ilyen koszos, büdös, bevándorlókkal teli nagyvárosokat, a sok mogorva helyi lakossal. Phö.

A látogatásnak különleges hangulatot adott, hogy drága édesanyám itt ünnepelte 60. születésnapját. (gondolom halljátok a sikolyát, amiért le mertem írni ezt a számot). Apukámnak pedig 2 hét múlva lesz, úgyhogy ügyesen meg is ünnepeltünk mindenkit. Aki találkozik velük a közeljövőben, lesz szíves megdícsérni az órájukat. Köszi.

A remek kalandról készült fényképes összefoglalót itt tekinthetitek meg:

Vali és Imre_Portugália_2011

7 megjegyzés:

  1. És külön gratula nekik a fotók miatt, mert az albumban lévő képek nagy részét ők készítették, és szerintem szupersztárok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az esküvőtöket ne ismételjétek meg, nekem nagyon stresszes volt az egész.

    VálaszTörlés
  3. :))) Ok, akkor csak emiatt nem fogjuk!

    VálaszTörlés
  4. ööööööö, frankón van még nagy jézus szobruk is? : )))) brazília nálatok van! ott a helyünk, jipppppíííííí : )

    VálaszTörlés