2011. július 3., vasárnap

Első szörf nap 2011. 07. 03.

Miköőly jelentem ma kinéztünk a homebreakre (Matosinhos). Tökéletes első napra (sőt legyünk őszinték első fél évre) való hullámok voltak. Chargoltunk tesó nem kicsit... Persze nem ment jól, de a fíííling az megvolt :)) Verus 3mat vitt, juhhhúúú!! Apályban jobb volt a spot, mondjuk cross-onshore szél volt ami nem segített sokat. Két óra után végkimerültünk, plusz lefagytunk. Nekem konkrétan izzott a kezem meg a lábam a shorty-ban, sztem kb 17-18 fokos volt a víz... Asszem beruházunk majd egy fullsuit-ra, méghozzá nemsokára... :))



Ez jól alakul...



Na ezt nem akartam feltenni, de így az őszinte... :D

4 megjegyzés:

  1. WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
    HOGY BEADTÁTOK A TRÜKKÖÖÖÖÖÖÖT!!!
    Őszinteség rulezt! :)
    Októberben ott vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Használhatnátok címkéket (pl. szörf), hogy később egyszerűen rá lehessen szűrni a lényeges posztokra! :)
    Meg küldök majd olyan scriptet is, ami jobbra kiírja a legutóbbi kommenteket (Norbi írta)

    VálaszTörlés
  3. Ja a címke lemaradt, köszcsi, pótoltam..

    VálaszTörlés
  4. Telnek a napok, de posztok csak nem jönnek! A rajongók forronganak!

    VálaszTörlés